Politica de Livrare
Livarea produselor comandate on-line, se face doar prin curier (Sameday) si doar pe teritoriul Romaniei.
Conditii de livrare:
Expeditia produselor comandate:
1. SC CONSUMER SALES SRL expediaza colete doar pe teritoriul Romaniei cu ajutorul firmei de curierat rapid Sameday.
Durata normala de livrare este de 2-3 zile lucratoare din momentul predarii produselor catre curier.
Costurile de expeditie:
Preturile produselor afisate pe site nu includ costurile de transport. Costul de transport se achita separat in functie de comanda efectuata, astfel:
Pentru comenzile cuprinse intre 0 RON - 499RON costurile de transport sunt de 24,9 Lei.
Pentru comenzile a caror valoare este peste 500 lei, transportul este oferit gratuit.
Toate costurile de transport vor fi trecute in factura, plata transportului facandu-se catre CONSUMER SALES SRL
Asigurare 100%
Comanzi in siguranța de la noi, deoarece noi asigurăm 100% din valoarea transportului la livrare. Astfel, nu trebuie sa-ți faci griji nici măcar atunci când achiți cu cardul înainte de livrare, deoarece, prin contractul pe care îl avem cu transportatorii, investiția în produsul tău va fi în deplină siguranță până la destinație.
Conditii de Plata Ramburs:
Daca alegeti ca modalitate de plata Rambursul, va rugam sa tineti cont de urmatoarele detalii:
1. Livrarea prin ramburs presupune achitarea comenzii în momentul primirii coletului, direct curierului. Această metodă oferă siguranță cumpărătorului, permițându-i să plătească doar după ce primește produsul.
2. Expeditia produselor se va face doar prin Curier care va emite chitanta de incasare a banilor, catre Cumparator.
Asigurare produse expediate:
Toate produsele expediate de noi beneficiază de asigurare pe durata transportului, astfel încât comanda ta este protejată împotriva eventualelor deteriorări sau pierderi. În cazul unor probleme cauzate de transport, ne asigurăm că vei primi un produs nou sau rambursarea sumei achitate, fără costuri suplimentare. Siguranța și satisfacția ta sunt prioritare pentru noi!
Receptia coletului cu deschidere colet la livrare:
1. La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului
2. Verificarea coletului prin deschidere la livrare va ofera posibilitatea de a certifica integritatea produslui, nu de a-l si testa.
3. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.
4. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.